Sunday 31 July 2011

perasanTAN


Hari ni rase nak hapdet. So aku bukak blog dan hapdet.

Seperti yg diketahui umum >>> [sile tengok jumlah follower.  grrrrr] blog ini baru berusia beberape hari saje. Bak kate orang tua-tua kalaw budak baru lahir belom pandai nak mimpi basah lagi la. So macam tu jugak dengan entry-entry yg ade dalam blog ni yg belom cukup sipatnye. Ade yg macam tak cukup zat, ade yg macam lahir ta cukup bulan, tapi yg pasti ade yg seperti sampah kebanyakannye. Hmmm so what?! Blog cik saloma kannnnnnnn. Bukan blog orang lain pon.

Ok, berbalik kepade cerita asal mengenai blog baru ni, aku sebagai BLOGGER [kot] rase tepanggil utk memenuhi ruangan entry yg umpame hidop segan mati tamau jumlahnye itu. Tapi yg menjadi masalah besarnye pade aku yg blogger [kot] picisan ni, aku tatau nak cite gaye camne, kalau ikotkan napsu serakah aku ni, nak je aku tulis ala-ala macam-ade-ramai-follower-yg-bace-blog-aku ni hah. So aku dalam dilemma. Kadang tu aku da taip panjang-panjang da siap-siap nak post tapi bile bace balik rase macam ya-ampun-betape-sampahnye-taipan-aku-nih, ape lagi yg mampu aku lakukakan, lihat petak kecil sebelah kanan yg bertande [x] dan klik disitu. Sekian…… contohnye entry ni la, tapi perasaan ta seda diri yg meninggi tetap menguatkan semangat aku utk post jugak entry ni. *ohbetapebanggenyediriini*

ok cukup la mukadimah diatas…

ok follower-follower sekalian, ini hari cik saloma nak cerite pasal cerite hot saat ini, hot yg macam mane, HAH itu yg kite tatau. Ok, seperti yg diketahui umum, umum LAH SANGAT KANNNNNN. Tade la umum mane, tapi mungkin warge-warge blogger tanahair pastinye tahu pasal kes KFC Malaysia atau dalam bahase panjangnye, penjage-gol tut tut. Tentang penduaan, perbalahan, kecurangan, keskandalan, dan  kekekekekekkekekeeee. Ok I pon sebelum buat blog ni I seorang yg kaki-jalan-diblog-blog-blogger-malaysia. So si beliau yg diduakan itu adelah seorang blogger kan? So blog beliau tu antare salah satu blog yg I penah bace jugak la kan, sb ape I bace blog beliau? Hah sb I meluat tengok entry beliau yg tak habes-habes tentang si KFC Malaysia tu hah. Kah kah kah kahaQtuiiihhhh. Laaaa betol la kannn lagi kite meluat lagi kite nak sebok-sebok hamek tau tak gitu para penonton ibuk-ibuk bapak-bapak yg ada disiniiiiiiii… ke tak? Ke I sorang je yg bersipat tercela seperti berikut? Ah lantak. 

Ok berbalik kepade kisah asal, mengenai, kecurangan, keskandalan, penduaan hal ini telah mengundang simpati yg tak berbelah bagi dalam diri I, yelah walaupon I tasukak sama itu olang tapi beliau tetap wargenegare Malaysia yg berjantina perempuan seperti I ni hah. Sedikit sebanyak I simpati dengan naseb beliau sb yelah kepercayaan yg selame ini utuh dibine dalam diri yg berposisi di barisan pertahanan [ek?] telah diserang sekali zaassssssss je oleh barisan penyerang kecurangan yg tumbuh dalam diri KFC Malaysia. Wakakakakakaa kuang ajaQ ek. Cet! I pulak yg emosi. Ah lantak. Mule-mule rase nak cakap “hah padan muke hang pompuan. Tu lah tayang lagi sane sini boypren hang kat orang, kan da kene sapu tanpe penyapu. Puuuiiiihhhh!!!” TAPI oleh kerane ade sedikit lagi sise-sise simpati dalam diri I ni, I ta jadik pulak nak maki-maki cenggitu. Tape la, itu hak dye ye dak? Boypren dye, dye punye suke la nak buat ape pong >>> [boleh ek camtu?] ape pon, kite sebagai sesame makhluk, doakan je la yg terbaik buat mereke. >>> [ucapan perasmian]

Lahaiiii baiknye ati I kannnn. Haiiiilaaaaaaa…ta sangke entry arini berunsur umpatan yg membine barangkali.

p/s : bosan meyh bace kisah idop boypren hang je. Boypren mengauuummmm pulak tuh. I jelos!!!!  Kepade yg tatau KFC Malaysia tu ape, lahaiiiii pepandai la order zinger burger pasni. hakhakhakhak

No comments:

Post a Comment