Sunday 7 August 2011

apa nak jadik kaw ni hah

masalah yg kupikirkan remeh padahal rumit. cet! thai yik kuching! 

hadoyyy laaaa, umoQ da 22 lesen kereta pon takdak lagi. masalah tau tak?! masalah! moto jangan cakap la, memang aku hamek lesen dalam mimpi je la kan. bawak sejengkal aku brek, bawak sejengkal aku brek. hah memang hebat sangat kannnnn!

tolong ajarkan saya memandu! sampai bila saya kene naik pacik rapid KL dan bas kale oren kat sini. saya ta suke bau ketiak pacik negro MASAM tau tak?! masam! bekeladak! boleh muntah 3 round sambil guling2 tauk! [apa pesen banyak sangat tanda seru ni? ah lantak]

woi cik saloma hang sedaQ diri sikit, sampai bila nak naik bas, nak naik teksi? umoQ da tua tapi takdak lesen lagi. gggrrrrrr..

p/s : tilam takdak utk bilik sewa baru ni, hah bagos la, memang aku hangkot tilam naik bas. ggrrr

2 comments:

  1. hahaha , naek je bas . jimat minyak .

    ReplyDelete
  2. bibi bibo : jimat minyak, membazir lemak, duk keja bas je. aha (trime ksih krn singgah)

    ReplyDelete